Sötnosen! ♥

Våran lilla goplutt vaknade vid 12.20 då han fick sin lunch som vart grönsaker och kycklinggryta! :)
Han verkligen älskar den, hans stora favorit just nu! ♥
Till efterrätt fick han sig ett mariekex som han glatt mumsa på! :)
Mätt och belåten vart han så nu ligger han på golvet och leker med sina leksaker!

Idag fick vi hem lite kläder som jag skickat efter till lilleman, så söta så!
(kommer kort senare!)

Jag tror inte Linn och Noe kommer idag, Noe åkte nog på magsjukan... stackarn!
Men min älskling ♥ är hemma idag och imorgon, han känner sig inte så värst bra han heller.
Jag vart ju dålig när Liam var dålig så nu är det väl Thomas tur...

Det är STRÅLANDE väder här idag, solen lyser och det är bara -5,1 grader så blir nog en långpromenad med älsklingen ♥, hunden och lilleman senare! :)

Aja, ska mysa med min lilla klimp på golvet nu! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0