Söndag...

Usch för Söndagar, så tråkig dag!!!
Men man ska väl vara glad att älsklingen min är hemma!

Idag har jag pratat med mamma/mormor och på Fredag ska mamma/mormor & Madde/moster komma hit på besök! :)
Kommer bli mycket trevligt!!!
Liam blir så glad när han träffar sin mormor! :)

Nu ikväll har Magnus, Lina och lilla Emelie vart här på fika.

Vi har haft en dag full av städning och utrensning här hemma, men är inte klart ännu.
Håller på med städskåpet i hallen så ska bara rensa och plocka in det som ska vara där.

Orkar inte sitta vid datorn just nu
, vill få klart här hemma men vi har precis käkat (ungsstekt falukorv & hemmagjort potatismos) vart en väldigt sen middag idag!!!
Så jag är grymt mätt just nu för att fortsätta, så nu tänkte jag dega framför tv´n och MYSA med familjen ett tag innan jag börjar igen! :)

Ha det så bra!


Kommentarer
knixie

Du har ju en ny header varje gång jag tittar in :)



Ja de är jättejobbigt att se henne så ledsen. De gör ont i en... URS man får bita ihop och kramas mycket med dom. Emilia sover mellan oss nästan varje natt nu... ibland hela natten och ibland några timmar. Sällan hon sover själv i sin säng hela natten nu.

2010-02-07 @ 22:38:41
URL: http://knixieoknas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0