Snö, snö & återigen SNÖ!!!

SUCK, vad less jag blir på detta väder...
Nu snöar det igen, man blir f*n deprimerad! (haha)
Vill ha vår/sommar NU!!!
Men det är väl bara att gilla läget antar jag!
Vi som skulle ut och gå långpromenad idag, men får väl bli crosstrainer istället! :)
Nu ska jag iaf. börja träna ordentligt, ska bli riktigt skönt måste jag säga!

Vill ner på stan idag, men lär inte bli av...
Jag vill inte dra ut lilleman i detta väder och dom vet fasen inte hur man plogar så det är ingen idé att ta ut vagnen!
Men imorgon så ska vi på dopfest och träffa massa andra bebisar/barn som döptes under 2009.
Kommer bli riktigt skoj, massa prat, fika och bus med barnen! :)

Nu ska jag ut och ta reda på fikabrödet jag bakade igår och göra iordning köket!

Ha en bra Lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0