Snart Fredag! ♥

Ska bli så skönt att det är Fredag imorgon.
Då kommer mamma/mormor & moster Madde hit, ska bli så kul!
Var ett tag sen som jag träffade min syster.
Det tråkiga är att pappa/morfar inte kommer kunna följa med eftersom han opererades idag! :(
Han får inte komma hem förns Söndag el. nästa vecka!
Pappa/morfar som saknar Liam så mycket.
Måste verkligen åka ner så han får vara tillsammans med sitt barnbarn! ♥

Usch, jag är så mätt så det känns som jag ska spricka vilken sekund som helst! (haha)
Så ska ta och lägga mig i ett varmt bad och bara slappna av.
Lilleman har precis somnat efter lite godnattvälling i pappsens famn! ♥

Nu ikväll var Magnus, Lina, lilla Emelie & Wille här på ett snabbt besök.
Men allt vart så sent så vart inte mycket leka inte, både Liam och Emelie var så trötta!
Fast det kommer måååånga flera dagar! :)

Nä badet väntar nu! :)

Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0