Promenix!

Har vart ute på en liten promenix med lilleman och vovven, men satan så kallt det var.
Även om man har ordentligt med kläder på sig (tycker man) så var det svinkallt!
Vill verkligen ha sommar nu!

Min lilla älskling somnade gott i vagnen när vi var ute och gick!
Så nu ligger han nere i hallen och sussar fortfarande! :)




Nåja, nu är jag hemma och precis nu vart den 2.a maskinen med tvätt klar...
Bara den 3.e och kanske en 4.e maskin kvar att tvätta då, får se om jag tvättar våra sängkläder idag! :)
Kan annars ha dom till imorgon så tvättar jag då igen! :)

Nä, jag ska ta och hänga upp tvätten och slänga in en 3.e maskin sen blir det att fixa iordning lite middag!

Ha det så bra!




Kommentarer
Caroline

Gullungen! Fina bilder! Kraam

2010-02-16 @ 09:58:15
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0