Onsdag...

Då var det Onsdag igen då...
Vi har rena snöstormen här, så inte kan man ta sig ut och gå med vagnen heller.
Sen vill jag helst inte ha med Liam ut när han är så snorig som han är, men det börjar ge med sig lite låter det som.
Man får hoppas på det bästa! :)
Jag hoppas verkligen det är fint väder på Fredag när vi ska iväg till BVC7 mån kontroll, annars vet jag inte vad vi gör!
Vill ha sol, vår, sommar....
Var kanon mysigt väder igår, inte sådär jättekallt och solen lyste och värmde en lite... det var helt underbart!
Om det ändå kunde vara ne massa sol nu också, men icke sa nicke... världens snöstorm istället!
Hatar detta väder just nu!

Lilleman & Thomas ligger och sover, hoppas verkligen lilleman sover ut.
Han sover inte speciellt mycket på dagarna eller nätterna, man tycker att han borde sova när han är så förkyld och allt vad det nu är!
Men inte Liam inte, han ska vara vaken! :)
Igår kändes det som jag bara ville lägga mig och , jag var så slut i huvudet och mådde piss.
Och inte kunde jag bara gå och lägga mig heller, eftersom Liam VÄGRA sova!
Men idag mår jag mycket bättre, känner mig utvilad, pigg och det konstiga jag är på städhumör! (haha)
Så blir nog att städa och dona här hemma idag, ska slå på en maskin tvätt nu tänkte jag! :)
Sen vika den rena tvätten!

Hoppas ni får en bra Onsdag och att ni inte har likadant pissväder som vi har!?!?!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0