Nyklippt! :)

Wohoo nu var man nyklippt då, ska bara ta och avfärga håret senare och imorgon färga det! :)
Ska bli blondin igen!
Blond är jag ju i vanliga fall, men alltid kul att förnya och göra om! (haha)
Jag är supernöjd över frisyren! :)
Trodde aldrig att jag skulle bli så här korthårig! (haha)
Men så kul att VÅGA testa på någonting nytt!


Har precis kommit hem och hittade stor & lillälskling sovandes i sängen! ♥
Jag är också grymt trött, men bara ta och hålla sig vaken!
Är så grymt hungrig så funderar på om jag ska beställa en sallad, känner mig riktigt sugen på sallad idag! :)
Det får nog bli så, pallar inte ställa mig och laga mat just nu!

När jag var nere på stan idag köpte jag en till leksak till klimpen, (haha) han har så mycket leksaker nu den bortskämda klimpen!
Men som sagt bättre än att inte ha någonting! :)


Idag ska jag också försöka sy bakstycket till barnvagnen, vill inte att det ska blåsa rätt igenom och sen vill jag inte ha den fula plasten så man ser rätt in heller.
Så passade på att köpa både tyg och knappar m.m så jag kan fixa det! :)
Det fick bli svart tyg, barnvagnen är ju limegrön med svarta sidor (eller vad man nu ska säga) så kommer passa perfekt med svart bakstycke! :)
Det blåser ju rätt igenom om man har vagnen i liggläge, oftast så sitter ju klimpen upp men somnar han så skulle de va skönt att bara lägga han ner och utan att det blåser rätt igenom! :)
Det är NACKDELEN med Phil & Teds Sport annars älskar jag den vagnen!

Nu ska jag gå och mysa med mina älsklingar ♥, sen beställa sallad!


Kommentarer
Caroline

RIKTIGT snyggt!!! Det passade dig galant!! Kram på er!

2010-02-25 @ 17:13:24
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0