Ny vecka, nya möjligheter!

Så var det Måndag igen och idag ska älsklingen jobba igen.
Jag är så fruktansvärt trött idag, Liam har tydligen kommit in i en period igen då han vägrar sova helt enkelt.
Spelar ingen roll hur mycket man försöker så vägrar han.
Ska se hur det går idag och hoppas på att han kommer sova middag!
Men det ska nog gå! :)

Idag har jag en del att fixa som jag inte orkade med igår eftersom vi var på dopfest och kom hem rätt sent.
Så idag blir det att:
  • Tvätta
  • Dammsuga
  • Svabba golven
  • Plocka och dona lite granna
  • Mysa massa med min guldklimp
  • Ut på en promenix! (om nu vädret tillåter det)
Så det är en del jag ska hinna med, men det får ta den tid det tar! :)

Vårat internet är ju hur koko som helst just nu, så man får se om man kan logga in senare! :)
Vi hade riktigt problem med det igår, vet ej vad som är fel.

Nu ska jag gå in och hämta min lilla klimp som ligger och snackar i sängen! :)


Kommentarer
Trondjasmine

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-05-09 @ 08:45:19
URL: http://trondjasmine.bloglabel.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0