Nu snöar det IGEN!

Bläää säger jag bara!!! SÅ LESS PÅ SNÖ!!!

Natten har vart helt okej, Liam vaknade vid 1 inatt han hörde väl att pappa va hemma.
Jag försökte få han att somna om i sin egen säng men icke, så han fick va uppe en liten stund men vid 01:30 somnade han mellan oss och sover ännu!
Men han lär vakna snart!

Idag blir det enbart en lugn och skön hemmadag, är ingen idé att gå ut som det snöar här.
Jag är så jävla less på denna snö, önskar det kunde va vår/sommar nu!!!
Funderar på att gå in och ta mig ett härligt bad nu medans älskling och lilleman sussar!
Det är ju inget man kan göra när man är ensam hemma med klimpen, så man får väl passa på när älsklingen är hemma! :)


Vad hittar ni på idag då? Hoppas ni får en bra Onsdag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0