Mammas hjärta sover sött! ♥

Nu sover mammas älskling så sött i våran säng! ♥
Hoppas han får sova ett tag nu, han drack 90 ml godnattvälling sen somnade han gott i min famn!
Han vaknade inte ens när jag bar in han till våran säng! :)

Han fick nog inte i sig så värst mycket godnattvälling för han åt väldigt bra med mamsens hemmagjorda mat! :)
Blandade potatis, kokta morötter och lite kassler och han åt en helt burk!
Vart 2 portioner av det jag gjorde så blir samma mat någon annan dag! :)
Ska göra storkok av korvstraganoff el. nå liknande någon dag!
Alltid bra att ha i frysen, billigare att göra egen mat men det är billigare att köpa fruktpureér än att göra själv! :)
Fast Liam är tokig i banan och äter det glatt själv! ♥

Nu ska jag kolla klart på Andra Avenyn!

Får se om det blir mer skrivande senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0