Mamma´s lilla guldklimp!

Som jag skrev i tidigare inlägg så har vi bara busat och myst en massa idag.
Liam har vart så otroligt go och glad, snackat på en massa och ropat efter pappa! :)
Gullungen min.

Nattade honom vid 20 tiden och jag tänkte faktiskt själv ta och lägga mig strax!
Läsa min braiga bok för att sen sova! :)

Karin ringde förut och frågade om hon skulle ta hand om Liam medans jag gick ut med hunden, så hon kom in och passade lilleman så jag kunde gå ut och gå en promenix.
Var väldigt skönt, men inatt ska det tydligen komma en MASSA snö... Spyr snart på skiten!!!
Sen kom även Anki & Stefan in så det vart lite fika! :)

Aja, lägger upp lite bilder på sötisen... för nu ska jag lägga mig och läsa min bok!



NATTIS PÅ ER!


Kommentarer
knixie

Nu har jag skrivit lite om barnmat. Men jag får skriva med om det sen. Vilken fin traktor ^^

2010-02-18 @ 23:02:48
URL: http://knixieoknas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0