Mamma´s duktiga kille!

Liam åt upp en hel stor burk med Husmansgryta, det har han aldrig gjort förut! :)


Och på det fick han en majskrok som lätt slank ner!
Han är tokig i majskrokarna! (haha)

Nu sitter han nöjd och belåten i sin stol bredvid mig och pratar på som bara den! :)

Ringde hem till min mamma & pappa, då var det pappa som svarade...
Jag vart helt paff på att han var hemma, men han mådde inte bra. :(
Han har fruktansvärt ont och ett stort öppet sår (usch).
Tycker så synd om honom, och jag hoppas verkligen att ALLT kommer bli bra!

Sååå underbart väder, vill ut och gå men vet ej om vi ska åka och handla strax...
Vi har hela 2+ grader här! Wihooo!
Men får iaf. gå ut på en promenix sen när hunden ska ut! :)

Nä, nu ska jag ta och fixa tvätten så det är klart för tvätten som ska hängas upp! :)
Skönt att ha allt klart här hemma, så man kan ha en riktig myshelg med min underbara lilla familj! ♥


Kommentarer
Knixie

Ja Emilia ÄLSKAR också majskrokarna. Har inga hemma men ska köpa hem. Men hon brukar få smaka dom när vi är på babycafét :)

2010-02-28 @ 08:27:29
URL: http://knixieoknas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0