Lilleman sussar! ♥

Idag har det faktiskt inte hänt så mycket efter vi vart nere på stan och älsklingen åkte och jobbade!
Har bara myst med min klimp ♥ diskat, tvättat 1 maskin och har 1 maskin med våra sängkläder i nu!
Bäddat rent både Liam´s och våran säng! *skönt*
Vart ute på en promenix med hunden medans Anki satt barnvakt, bjudit Anki, Karin och Stefan på fika här hemma!
Efter dom gått hem så mös jag ytterligare en massa med klimpen och satte på pyjamas!
Sen gick vi in och mös i sängen medans jag gav han 220 ml godnattvälling (drack inte upp allt som vanligt).
Klimpen somnade i min famn vid strax innan 21 ♥ och nu ligger han och sussar i sin säng!
Vi har ju ställt in Liam´s säng hos oss igen eftersom han vägrar sova själv och vill helst sova mellan mig och Thomas!

Men det är ju så jobbigt att ha han mellan oss (men ändå mysigt) eftersom han rör sig så mycket, inatt sparkade han mig i ansiktet och det är inte så speciellt skönt och här om natten sparkade han ner Thomas på golvet! HAHA
Thomas flyttade sig längre och längre ut mot kanten och Liam efter sen så skulle Thomas vända på sig då låg han till slut på golvet! HAHA


Han som sovit så bra i sitt rum förut, men nu vägrar han, vi har försökt i flera nätter men det vart bäst så här!
Hoppas klimpen sover som han gjorde inatt, då sov han hela natten till 7:30 imorse! ♥
Man kan ju alltid hoppas att det vänder igen att han verkligen sover hela nätterna.
Det har han ju i stort sätt gjort sen han var miniliten, allt började när han vart så himla dålig + att han vaknade stup i ett och var jätteledsen, sen när alla övertänder kom samtidigt! (4 st på en och samma gång)

Aja, men nu sover han i alla fall och jag ska kolla runt lite på nätet, läsa lite bloggar och kolla facebook! :)
Sen funderar jag på att hoppa i säng också, är en ny underbar dag imorgon!



Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0