Liam är så rolig! ♥

Man får INTE hålla i nappflaskan när han ska äta den för det ska han själv göra.
Han blir jättearg om man ska hålla i den åt han, då sliter han flaskan och håller den själv! :)
Lilleman tror att han kan mer än vad han kan, han vill släppa taget och gå själv, men då ramlar han fast det förstår han inte! :)
Gullungen min! ♥

Nu ligger klimpen och sover i sin vagn, vägrar sova i sin eller våran säng idag!
Vet inte vad det är med honom riktigt, han verkar vara lite nere men ingen feber eller någonting!
Mamma mamma säger han hela tiden när han blir ledsen, som idag när Anki var här och ja la ner han i vagen så skrek han mamma riktigt tydligt!
Min älskade prins, gör så ont i mitt hjärta när du är ledsen!
Mamma älskar dig över allt annat! ♥

Nu ska jag ta och avfärga mitt hår! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0