Kväller...

Usch jag är så trött, skulle ju vila förut men kom aldrig till ro.
Har en hund att gå ut med så tänkte att jag skulle lägga mig tidigt ikväll ist.
Men det är ju Andra Avenyn strax och det kan jag ju bara inte missa! :)

Har även badat lilleman nu ikväll, allt har blivit så sent idag eftersom han sov när vi kom hem vid 16.30!
Ska alldeles strax göra iordning godnattvälling och mysa i soffan med klimpen och hoppas på att han ska somna!

Efter Andra Avenyn så ska nog jag också hoppa i säng, lär vakna när T kommer hem men då får jag göra det!

Vårat internet är som sagt helt KOKO, blir knäpp på detta!
Får ta och ringa BB2 imorgon och se vad dom säger, funkar hur bra som helst på dagarna men inte kvällarna... grrr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0