Kan inte sova...

Bläää, jag som skulle lägga mig tidigt ikväll.
Försökte lägga mig när jag nattade Liam men det gick inte.
Det snurrar i hela mitt huvud har gjort det sen 16 tiden idag, har tagit vitamin men det hjälper inte och nu har jag även börjat må väldigt illa och har ont i magen som f*n!
Bara jag inte börjar bli sjuk, vill inte det.
Jag HATAR att vara dålig, det värsta jag vet.
Men som sagt Liam har vart rådålig, grannarna har vart dåliga och är lite dåliga ännu.
Men neeeej vill va frisk!

Hoppas verkligen detta går över, men jag är ju så himla DUKTIG på att äta alla mina vitaminer som jag ska... NOT!
Kan bero mycket på det, likaså är jag väldigt duktig på att äta som jag ska också! ELLER INTE!
Skärping på mig nu!!! :)
Jag måste bättra mig på både vitaminer, medicin och att äta ordentligt!
Men det är svårt, nu när man har en liten klimp hinnar man oftast inte med.
Men jag måste bättra mig för min egen skull, vill inte må dåligt och jag vet att jag mår dåligt och kan få väldigt ont om jag inte äter som jag ska.

Aja, nog om detta.

Snart är älsklingen min hemma, men jag ska ta och gå in och lägga mig och fortsätta att läsa min bok!
(Flickan som inte fick finnas)
Så grymt bra bok, en sann historia.
Likaså böckerna av Dave Pelzer:
  • Pojken som kallades Det
  • Pojken som inte fanns
  • Pojken som överlevde
  • Att hjälpa sig själv
  • Livets möjligheter
Det är också böcker som är en sann historia, har allihopa och jag bara älskar dom.
Så hemskt att sånt händer i en familj, man blir tårögd när man läser dom böckerna!
Att det kan finnas så hemska människor! USCH!

Nä nu läsa! GODNATT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0