Huua...vilken dag!

Idag har det var en rätt jobbig dag!
Lilleman har inte sovit NÅGONTING idag... att han orkar vara vaken som han är!
Försökte söva han på dagen men icke sa nicke, det gick bara inte han börja gallskrika och så fort jag tog upp han vart han hur lugn och glad som helst!

Nu ikväll gav jag han 220 ml godnattvälling och han somnade i min famn men så fort jag skulle resa mig upp och lägga han i hans säng så blev han jätteledsen och verkligen klamrade sig fast i mig!
Vägrade släppa taget, så jag bar in han till våran säng och la mig bredvid honom och gosade lite.
Gav han lite vatten (han var lite törstig) sen somnade han på en gång!
Hoppas han sover nu, han behöver verkligen sova för att orka med morrondagen! :)
Mamma´s älskade lilla groda!

Idag har Liam bara gått, gått och gått!
Så kul men han vill släppa mina händer hela tiden och det går ju inte då ramlar han och slår sig och det vill jag absolut inte att han ska göra! :)
Han har alltid velat släppa våra händer när han går... lilla klimpen tror han klarar av mer än vad han gör!
Men han gick fram till en stol och ställde sig där och höll i sig och hoppade lite granna! :)
Han är så söt för ser han någoning på govet som han vill till så går han och när han är framme vid saken så sätter han sig ner och börjar leka!
UNDERBARA DU! ♥

Nä om jag ska ta och dona klart lite kanske, nu när jag ändå är ensam och har lite tid för mig själv! :)
Ska ta mig ett varmt och skönt skumbad också!

Ha det så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0