Godnatt!

Nu säger jag godnatt, ska lägga mig och kolla lite på tv innan jag somnar! :)

Inte vart det några nya tider för älsklingen idag heller, dom håller fortfarande på att utreder alla tider!
Att det ska ta sån jäkla tid, men hoppas bara inte att det blir kaos tider han får!
Likaså MÅSTE han lämna in om semetern han ska ha i år senast på Fredag, och det säger dom nu (idag)!!!
Vilka idioter, aja bara sätta sig och planera när han kommer hem! (om jag nu är vaken)

Nä nattis på er, ska upp imorgon bitti för att åka ner och klippa mig! Wihoo!




Kommentarer
Konradadele

This is a very good site. Thank you.

2011-05-31 @ 07:32:57
URL: http://konradadele.blogyears.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0