Godmorgon!

Inatt har faktiskt lilleman sovit väldigt bra, vaknade till vid 03.30 då fick han 120 ml välling sen somnade han om gott och sover ännu!
Men jag ska börja med våra rutiner igen och börja dra upp han igen, och jag ska börja lägga mig i tid på kvällen också!

Just nu känner jag mig inte alls bra, samma visa som igår.
Mår illa och har grymt ont i magen, känns som allt bara snurrar!
Ska ta och gå ut och göra iordning mig en macka och lite te, måste börja äta nu!

Tänk att det redan är Torsdag, dagarna bara rusar iväg!
Idag blir det bara en mysig hemmadag med klimpen och bara ta det lugnt och mysa en massa.
Läste precis på aftonbladet: Mängder av snö att vänta ”Drygt två decimeter.”
INTE EN KUL LÄSNING PRECIS!

Jag är så jävla less på all snö så jag spyr snart på det! :)

Aja, ska ut och käka lite frulle nu!

Hoppas ni får en bra Torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0