Godmorgon Söndag!

Idag känner jag mig riktigt trött, fast jag sovit rätt bra inatt!
Aja, blir nog piggare när vi kommer ut! :)
Vi ska ju ner på dopfest idag, träffa massa andra bebisar/barn som är döpta i domkyrkan under 2009! :)
Kommer bli riktigt skoj, fika, äta tårta, prata och busa med barnen!


När vi väl kommer hem så måste jag ta reda på en massa saker här hemma, älsklingen ska ju jobba imorgon igen så får ta och passa på när han är hemma! :)
Måste tvätta upp lite handdukar, kläder m.m!
Sen blir det att dammsuga av och svabba golvena igen!
Bli ju så fruktansvärt mycket hund & katthår så gäller att dammsuga ofta! :)

Ska ta och hoppa in i ett varmt bad medans mina älsklingar ligger i sängen och sussar!
Lilleman har vaknat till ett antal gånger, så han sover just nu men lär snart vakna igen! :)
Så bäst jag passar på när jag väl kan! (haha)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0