Godmorgon Onsdag!

Sovit kasst som bara den inatt, Liam höll sig vaken väldigt länge igår/inatt!!!
Just nu logger dom och sover så låter dom sova ett tag till, själv ska jag fixa och dona lite innan Linn & Noe kommer!
Ska vika och hänga in den rena tvätten som jag tvätta igår!
Men just nu känns mina ögon som dom inte alls vill vakna fast jag vart vaken i nästan 1 timme nu!!

Aja, ska börja... ska dra fram dammsugaren också!

Hoppas ni får en bra Onsdag... blir nog mer bloggande fö rmig frammåt kvällen!
Kanske kommer lite bilder också! :)


Kommentarer
Caroline

Då kunde vi hålla varandra sällskap i natt. Neo och jag var också vakna. Neo vägrade sova! Kram på er!

2010-02-10 @ 10:53:43
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0