Godmorgon Lördag!

Vilket j*vla väder vi har då.. .snöar en massa och blåser! URK!
Och T & M som ska åka upp till IKEA, får nu se om det går att åka upp dit men det hoppas jag verkligen.
Vill så gärna pyssla med lillemans rum och fixa och dona en massa.
Men tror inte M har några problem med att köra upp till Sthlm, (hoppas vi på) :)

Om dom nu åker upp till Sthlm, så blir det pizza när dom kommer hem! :)
Känner att jag inte orkar ställa mig och göra iordning nån avancerad mat idag! :)

Lilleman somnade som sagt vid 20 igår och vaknade vid 03 inatt, då fick han välling som vanligt när han vaknar sen somnade han om och sover ännu! :)
Sötplutten behöver verkligen sova ut!
Jag skulle också behöva sova men jag är uppe med tuppen idag, har setat på Facebook hela morronen när jag ändå har en stund för mig själv!
Så skönt att bara få slappna av lite! :)

Men nu ska jag tömma upp ett varmt och skönt bad och slappna av ännu mera innan stor och lill älsklingen ska upp!

Haha, Liam´s gudfar skrev ett meddelande på FB! :)
Lär honom nu, sen kommer TGF in å lär honom resten *s* Sen har jag ju vart elak här mot lille ponken (ja den liiite större av dina två pojkar) hehe, finns ingen hellre jag jobbar med ! Sen har ni en fin son !!

Han är bara för go! :)
Hoppas ni får en bra Lördag, nu blir det ett bad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0