Fredagkväll! ♥

Mmmm vilken mysig Fredag jag haft tillsammans med min lilla klimp!
Han är det bästa som hänt mig!


Nu ikväll ringde även Magnus och sa att han & T skulle åka upp till IKEA imorgon, wohooo ska bli så kul att få göra om helt i Liam´s rum.
Ut med det gamla och in med det nya! Meeee like!
Ny bookhylla, nya vägghyllor, leksaker och barnfotölj.
Kanske blir nytt soffbord också, vi får se.. det är ju inte akut just nu men vill så gärna ha nytt vardagsrumsbord! :)
Vill bara tapetsera om också, så det får väl bli någon gång det med, vill ha ljusare tapeter just nu är det fina vinröda tapeter där inne typ från den förra som bodde här!
Men tycker inte det passar i ett barn/kill rum, vill ha ljusa tapeter blir ju så mörkt med mörka tapeter!

Nu ikväll har Liam & jag badat skumbad och myst en massa och nu ligger han och sover i sin säng! :)

Imorgon när T & M åker upp till IKEA så ska Lina & lilla Emelie vara här! (mysigt)
Se vad vi ska hitta på, ut och gå kanske (om nu vädret tillåter det), ska tydligen komma en massa snö och blåsa inatt!
Hatar verkligen denna jävla snö!

Ne usch, nu när jag har en ensamstund så ska jag kolla runt på nätet och kolla på tv!

Hoppas ni haft en bra Fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0