Bläää!

Idag får älsklingen min reda på sina nya arbetstider, troligen kommer det bli 18-03 det är både posetivt och negativt!
Han går på kl 18 på Söndagarna och av 03 på Torsdagarna och är ledig Fredag & Lördag!
Vi får se vilka tider det blir!

Själv ska jag ner på stan idag medans älsklingen är hemma, måste köpa blöjor och lite annat som är slut här hemma snart! :)

Detta väder gör en så DEPRIMERAD, är så less på denna jäkla snö.
Fast just nu så tittar solen fram, men om ändå våren kunde va här! :)

Lillklimpen och jag sitter i köket, eller han håller på att åla/krypa runt i hela köket så han är ju sysselsatt! :)
Men jag ska ta och göra iordning lite frukost!

Hoppas ni får en bra Onsdag!


Kommentarer
Emrelejla

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-06-02 @ 09:03:57
URL: http://emrelejla.blogger20.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0