Bilder...

Fick ju hem en massa bilder i veckan som vi skickat efter.
Så fina bilder... har hållt på coh fixat ett fotoalbum till Liam som nu är klart!
Ska bara klistra in lite smått & gott i den också! :)

När vi skickade efter bilderna ville jag gärna testa och se hur bilderna vart som jag har tagit med mobilen...
Och dom vart SUPERBRA... Ser precis ut som dom är tagna med en helt vanlig bra digitalkamera! :)
Det ända som skilde bilderna åt var att dom från mobilen vart avlånga i formatet men det kvittar för jag är supernöjd!!!
Helt otroligt att det kan va en sån bra kamera i mobilen (Sony Ericsson Satio) är grymt nöjd med den telefonen.
Kameran är hur bra som helst, finns ingenting negativt med den telefonen! :)
Bästa är att man har alltid telefonen med sig så vill man fota så är det bara ta upp telefonen ist. för komma ihåg digitalkameran hela tiden! :)


Nu ska jag ta och väcka storälsklingen som somnat i soffan.
Ikväll blire pizza eller nån sallad får se vad det blir.
Pallar ej laga mat idag! :)

Nu vart det många inlägg på en gång men så får det bli! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0