Barn bokklubb!

Jag är ju med i några barnbok klubbar!
Men ska gå ur svalan, tycker inte den är så värst bra, väntar bara på den sista boken jag beställt ska komma och idag gick jag med i goboken.
Det vart så fint välkomsterbjudande med massa böcker osv! :)
Och absolut inge köpkrav sen att man kan avbeställa bokpaketen om man inte vill ha dom!

Läst att MÅNGA inte tycker om goboken, men det återstår att se vad jag tycker! :)


Jag är också med i Nalle Puh´s baby bokklubb, den tycker jag är suverän så den ska jag fortsätta va med i ett tag!
Beror på vad som händer nu när sista paketet kommer, om det kommer med någonting nytt vilket jag hoppas!
Liam älskar ju Nalle Puh! :)

Är ni/du med i någon barnbok klubb??? Tycker ni/du att den är bra & trivs ni med klubben?!?

Nä nu ska jag gå in och vila lite granna, får passa på när klimpen sover!





Kommentarer
Caroline

Jag är med i disneyklubben åt Nova. Den tycker jag är suverän. Man får 1 bok och en cd till och en gåva varje månad. Beror ju på vad man tycker om för böcker, men Nova gillar den. www.disneyklubben.se Hoppas du hittar någon som passar just er! Kram kram

2010-02-16 @ 17:16:16
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0