Äntligen Fredag! ♥

SÅ underbart att det är Fredag, men tråkigt att vi haft snösorm här inatt och snöar ännu! BLÄÄÄÄ!!!!
I helgen blir det enbart en massa BUS och MYS med mina älskade 2 killar och självklart god mat!


Men natten har vart helt underbar, Liam somnade vid 20 igårkväll sen vaknade han till vid 01.30 då fick han lite välling och somnade om på en gång i sin säng!
Sen vaknade han 06.05, jag vaknade av att han låg och pratade och ropade mam & pap i sängen! :)
Sötnosen!

Jag kände mig ovanligt pigg så vi busade i sängen, bytte blöja m.m.
Tänkte att vi skulle ta och kliva upp och börja våran dag men så började han klia sig i ögonen och vart lite kinkig så gjorde iordning lite välling och han somnade om och sover ännu! :)
Han behöver verkligen den här sömnen, så mycket sömn som han har förlorat!

Jag själv gick och la mig vid 22 igår, var riktigt skönt, skrev en liten lapp till älsklingen och la på köksbordet men vaknade av att Thomas kom in och pussade mig på kinden och la en chokladkaka bredvid mig!
Jag har sånt chokladsug just nu, grrr brukar aldrig va så här, men som sagt röda veckan närmar sig! (haha)
Då kan det lätt bli såhär då!

Tack för kakan älskling!


Nu ska jag ta och gå ut och göra iordning mig lite frukost, lilleman verkar vakna till nu också! :)


MYSFREDAG!
Det som är lite tråkigt är att Thomas jobbar till 24 även på Fredagar, men har min lilla prins att mysa massa med!


Hoppas ni får en bra Fredag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0