Bläää...

Imorgon börjar älsk jobba igen... får väl se hur det slutar!
Men det ska väl gå bra, men blir en stressig jul efetrsom han ska jobba på Söndagen igen! ;(
Fast det är ändå rätt skönt, eftersom varken han el. jag är mycket för julen.
Men får se om jag stannar kvar längre eller om jag också åker hem på Lördagen, det återstår att se!

Lite positiva saker har hänt iaf. har hittat julklapp till både gullkillen Noe & en till lilleman sen kommer även våran nya barnvagn imorgon! ;)
En Phil & Teds Explorer, med syskonsits och hela kittet! ;)
Va väldigt bra paketpris på vagnen när vi beställde den, var både syskonsits, cocoon & regnskydd med! ;)
Perfekt när lillen i magen kommer ut, men vet ju inte om vi ska börja använda den vagnen nu precis eller om vi ska vänta ett tag! ;)
Ska ju även ha våran andra Phil & Teds Sport kvar, perfekt att ha till dagis och som en extravagn bara!

Nä, ska ta och ringa min käre mor nu och snacka lite granna!


Kommentarer
Beatrice, mamma till Devin & gravid ♥

Har min sambo hemma torsdag, fredag o lördag, sen jobbar han natt på söndag igen :( usch usch.

2010-12-20 @ 13:21:55
URL: http://beabus87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0