Uttråkad till 1000...

Lillhjärtat sover sen 1½ timme tillbaks, storälsk har åkt och jobbat...
och här sitter jag! :)
Finns nada och göra, eller jo det gör det men orkar inte! HaHa
Har hängt upp en maskin med tvätt och kastat in den sista maskinen med tvätt precis...
Ska även ta och diska det lilla som finns och dona i köket, men känns som jag inte har någon ork till det! :)

Vill bara att lillhjärtat ska vakna så vi kan busa och mysa en massa!
Var iväg förut idag och handlade lite nya leksaker till sötnosen, dels köpte jag duplo vilket jag vet att han älskar att leka med sen köpte jag även massa tågsaker.
Köpte en till tågbarna idag för den vi köpte på IKEA igår funkar ju inte brio tågen och så i när tåget ska åka under tunneln tex. så det vart en helt ny med en massa tillbehör.

Nä, jag ska väl ta och gå ut och fixa lite i köket innan lillhjärtat vaknar och ska få lite mellis i magen!

Tjiiing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0