Toppendag! ♥

Har haft en toppendag tillsammans med storälsk, lilleman, Linn & lilla Noe! :)
Linn & Noe hämtade upp oss imorse från bussen sen drog vi vidare till IKEA och strosade runt...
Det vart inte så mycket handlande för våran del men vart iaf. det som ska in i lillemans rum som pallar och ett fint blått bord! :)
Ska ju ha färgerna blått, grönt och vitt i Liam´s rum men däremot sängen kommer va brun så det kommer ju skilja sig lite!
Men tycker den sängen är grymt snygg och så har han att växa i! :)
Så nu är det bara sängen och madrassen som fattas som ska handlas, sen vill jag gärna ha en STOR grön växt där inne så det kommer de att bli! :)
Jag älskar gröna växter och helst stora och IKEA har väldigt fina stora växter!



Nu så är vi nere hos mamma/mormor & pappa/morfar, vi åker väl hem på Fredag el. Lördag!
Rätt skönt att komma bort och nu börjar det bli helt klart här nere med byggandet och måleriet! :)
Är lite staket som ska upp imorgon som fattas, men sen så!
Ikväll har jag målat både staketet på baksidan & framsidan, så det är skönt att det är klart! :)
Men sen vet jag inte om kattgården ska byggas nu också, fast den går nog rätt fort att få upp! :)
Mamma/mormor ska ju åka och hämta sina 2 kattbebisar på Fredag!



Nä, nu ska jag gå och mysa med storälsk sen blir det att sova! ♥
Imorgon drar mamma/mormor och jag och shoppar igen! :)

Natti natti...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0