Stannade hemma! :)

Det vart inte att vi åkte ner på stan idag, Liam sov så gott och jag ville inte väcka honom!
Så älsk åkte ner själv och handlade det som skulle hem, så det ordnade sig!
Jag ville ju mest ner på stan för att kolla efter duplo till Liam, men vi bestämde oss för att skicka efter det istället!
Blir mycket billigare att göra det än att gå och köpa duplo i en leksaksaffär!
Finns så många bra sidor på internet men jag har en som är bra och billig som jag skickar efter det mesta ifrån!
Kanon bra och billigare än att handla i affärer! :)

Jag passade på att fixa och dona här hemma, drog fram dammsugaren och sen svabba jag golven...
Så nu doftar det liljekonvalj här hemma!
Det är så skönt att känna doften av nystädat, finns inge bättre! :)

Nu ska jag passa på att göra om min blogg lite granna!
Har setat och ändrat teckensnitt och lite annat, och nu ska jag bara fixa en ny header! :)
Sen är det dax att börja med käket som består av schnitzel, pommes, beanesås och sallad! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0