Najt Najt!!!

Jag är helt slut idag, så ska ta och lägga mig i soffan och glo på 2½ men och se om jag kan sova en liten stund! :)
Det är så himla skönt att vara hemma...
Har fått en del gjort idag, fixat lillemans rum med den nya förvaringen, tagit ner en massa saker till förrådet, omublerat om i hans rum...
Nu är det bara nya sängen och lite annat som fattas som ska in där! :)
Vi ska även ta tag i i tapetseringen där inne, hatar verkligen tapeterna som sitter där sen vi flytta in!
Men vi har ju inte tagit tag i "skiten", men nu så...
Vill gärna ha upp nya tapeterna innan nya sängen och de ska in där, har ju hittat jättefina ljusblåa tapeter!
Jag älskar verkligen ljusblått och passar perfekt till en liten killes rum! :)
Även tjejrum! *blink blink*
Vill även få tag i en ny garderob som man kan ha där inne, vi har ju en rätt ny från Jysk...
Men Jysk för mig är rena skiten... precis som IKEA var från början, köp och släng! HaHa
Fast Jysk har ju mycket hållbart också, finns ju även saker på IKEA som inte håller så värst, men dom har blitt mycket bättre och jag verkligen ÄLSKAR IKEA!



Jag hade verkligen världens mysigaste pratstund
med storälsk innan vi somnade igår!

Älskar dig baby!
Nu börjar planerna ta sin START! Me Like!



Längta såååå mycket tills allt är som det ska igen,
och hoppas allt kommer gå bra nu efter den 16.e Augusti!
Så himla mycket tankar som snurrar i huvudet,
hur allt ska gå, hur det blir efter...
Osv... osv... osv...
HATAR VERKLIGEN DETTA SNURRANDE AV TANKAR I HUVUDET!!!



Nä, nu ska jag lägga mig och slappa!

Najt najt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0