Mys Söndag! ♥

Vart en riktigt bra Söndag idag iallafall! :)
Linn och lilla Noe kom hit och vi drog in till Eskilstuna för hon skulle shoppa lite! :)
Åkte även hem och hämtade Maria och drog iväg och käkade...
Har vart en riktigt mysig dag!



Måste även gratta Heli & Andreas som fick en söt lite dotter inatt...
Lucas har blivit en stolt liten storebror!
GRATTIS till nytillskottet i familjen,
hoppas allt gick bra och att ni mår bra alla 4!




Själv ska jag försöka få min lilla klimp att sova, dessa tänder verkar vara jobbiga nu! :S
Han blir ledsen så fort jag går tex. på toa och vägrar släppa mig!
Hoppas det blir bra snart!
Ska gå in och mysa med klimpen på den stora saccosäcken och kolla på Astrid Lindgren filmen!

Natti Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0