Måndag - Ny vecka, Nya möjligheter!

Ja, man kan undra vart tiden tar vägen...
Den går så himla fort! :)
Men det rä väl skönt det än att den ska stå helt stilla...

Idag blir det att ha en innedag med en massa bus och mys! :)
Älsk börjar ju inte jobba förns kl. 16 idag så vi får en massa tid hela familjen!
Jag ska även passa på att baka både sockerkaka och kanelbullar! :)
Så älsk får även ta med sig till jobbet, då kommer Rolle bli glad! HaHa

Nä, men det ekar i frysen efter hembakat så nu har jag fått ett ryck att vilja baka! :)
Alltid bra att ha någonting hemma när det kommer främmande osv.
Slippa åka iväg och handla, eller stressa ihop någonting! :)

Älsk ska alldeles strax åka iväg och handla hem allt som fattas så jag ska ta och gå ut och fixa iordning köket så jag har plats att baka allt! :)
Ska försöka komma ihåg att fota, och ska även försöka fota guldklimpen idag!
Har ju blivit så dålig med kameran, ibland sakar jag att fota med våran lilla digitalkamera (den ligger någon stans här hemma) men tycker det blir skitbilder med en digitalkamera, använder ju bara våran systemkamera fast den orkar jag inte alltid ta fram! :)
Har ju även en grymt bra mobil att fota med (12.1 megapixel kamera), så får börja använda den också! HaHa

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0