Lilleman till tandis! :)

Idag har mitt lilla hjärta vart hos "tandis"...
Vart har min lilla klimp tagit vägen, han har blitt sååå stor! :)
Men iaf. var mycket bra information man fick och lilleman var även superduktig när tandis kollade i hans mun! :)
fina tänder tyckte hon... och det är ju bra! HaHa
Som belöning fick han välja en tandborste och SJÄLVKLART som allt annat tog han en grön! :)
Sötplutten min älskar färgen grön! :)

Lillhjärtat mitt har ju 14 tänder nu och fler är det på G!
8 stycken uppe och 6 stycken nere! :)
Sammanlagt ska dom få 20 mjölktänder!

Det har vart våran dag! :)
Förutom att jag drog iväg till Jysk imorse och köpte ett skrivbord, är så less på att sitta med den bärbara i köket!
Är supernöjd med skrivbordet! :)

Nu längtar jag bara tills på Lördag jag och Linn drar upp till IKEA och köper resten till lillens rum! :)
Viktigast är byrån, kommer bli perfekt! :)
Ska även köpa en till vägghylla och lär slinka med en massa annat smått och gott med hem också! :)

Nä, nu ska jag byta bajjablöjja och busa med klimpen!

Tjiiiing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0