Liam´s rum just nu...

Det är långt ifrån klart, men tapeterna + bården är uppe, nya sängen är på plats!
Liam är TOKIG i den nya sängen, ska ligga och busa i den hela tiden....
Sötnosen! ♥
Så det är en del som är kvar att göra, men det får jag ta sen när vi har köpt det som fattas som ska in! :)
Jag är grymt nöjd med rummet, förutom att sängen skulle jag vilja ha som jag hade ritat på skissen.
Men Liam´s rum är så PUCKAT byggt så det gick ju inte! :)
Rummet är väldigt litet, vilket är grymt tråkigt!

Fast tapeterna + bården är jag mest nöjd med eftersom det är JAG som har tapetserat och gjort hela jobbet... HaHa
Men lite hjälp av älsk ♥ har jag fått! :)

Måste säga att jag tycker det är såååå FULT med bårder, men när det gäller barnrum och söta motiv så tycker jag att det är jättefint!
Men skulle ALDRIG vilja ha en bård i vardagsrum, eller vårat sovrum...
Nä fyyy för det! :)

Här kommer några bilder! (men inte 100% klart ännu)


En del saker som står på översta hyllan ska inte vara där, utan står där för tillfället bara! :)



Bården - Liam älskar svampbob


Nya racersängen som Liam är helt tokig i! :)
Sen också hans förvaringsmöbel!



Trädgren i taket! :)
Det mesta som hänger i det ska bort!
Detta är också nått som Liam gillar, så fort han kommer in i sitt rum
så pekar han upp på trädgrenen och säger titta, titta och pekar och ser helglad ut!



♥ Busungen min ♥ 


Bordet + pallarna och min guldklimp så klart!


Leka, leka, leka!





Sådär ja, nu vet ni hur det ser ut där inne just nu! :)
Var ju bara tepetseringen som jag skulle visa egentligen...
Men vart aldrig av att jag fotade förns vi började fixa iordning rummet!



Kommentarer
Caroline

Guuh vad duktig du är! Super fint och mysigt! Kram på er!

2010-08-19 @ 19:20:27
URL: http://www.metrobloggen.se/novaochneo
sara

gud så fint de blev :) de där har du gjort bra :)

2010-08-19 @ 19:33:07
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
sara

tack älskade vän <3

2010-08-20 @ 15:37:02
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0