Kväller...

Idag har jag faktiskt hunnit med en massa här hemma! :)
Har slipat väggarna i Liam´s rum vilket tog väldigt lång tid och jag vart helt slut! HaHa
Man kan säga att jag har rena träningsvärken i armarna! :)
Men det är det värt! :)

Har även plockat och donat, skruvat ner hylla, vart ute med klimpen och busat en massa, vikt torra tvätten och tvättat en maskin och hängt upp den på tork! :)
Så nu sitter jag här och bara slappar...

Lilleman soven sen 1½ timme, han var så trött så han slocknade på en gång! :)

Nu längtar jag bara tills tapeterna är uppe (troligen på Lördag) sen är det bara möblerna och de som ska inhandas...
Det kommer bli så fint och mysigt i klimpens rum! :)

Vi kommer hinna med en massa här hemma nu eftersom storälsk är ledig i 4 dagar! :)
Iofs. ska han in till sjukan på Måndag sen om han får komma hem det vet vi inte riktigt ännu...
Det får vi reda på när han är där!

Usch, nu vart det bara en massa babbel...
Ska slänga mig i soffan och slå på en film!

Nattis...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0