Kväller... Zzzz

Idag har det inte hänt så värst mycket, mer än att syster min åkte hem och att vi har ansökt om dagisplats till lillhjärtat!
Nu hoppas vi att vi får platsen också! :)
Men jag har ALLTID gruvat mig för dagis, jag gick själv inte på dagis eller nå sånt!
Fast det ska nog gå bra! :)
Har enbart hört GOTT om detta dagis, så det lär va super! :)
Och inte långt från där vi bor heller, man ser det från våran baksida eftersom det ligger precis bakom huset! HaHa
Nära och bra! :)
Lillhjärtat och jag har också vart ute och busat en massa på dagen! :)
Har haft kanonväder men ska tydligen bli skitväder resten av veckan... Blääää!!!
Jag har även tvättat 3 maskiner med tvätt och den sista har precis blivit klar, så ska ta och hänga upp den! :)
Så skööönt när tvättkorgen är tom och alla smutskläder, sängkläder, handdukar är upptvättat! :)
Jag AVSKYR verkligen att ha smutstvätt liggandes!!!



Jag har en övertrött liten klimp här hemma som precis fått sin kvällsvälling, så vi ska gå in och titta på lite barnprogram!
Men känner jag mitt lillhjärta rätt så lär han somna i min famn vilken sekund som helst när vi går in och kollar tv! :)
Så himla mysigt att få sitta med sitt barn i famnen när dom somnar! :)
Annars också såklart! :)

Själv är jag också supertrött så blir att lägga mig titdigt ikväll och bara vänta på att storälsk ska komma hem! ♥
Men älsk kommer inte hem förns efter 01 inatt! :S

Nattis!



ÅHHH, JAG BLIR TOKIG PÅ DESSA JÄVLA MYGGOR!!!
OM MAN ÄNDÅ KUNDE UTROTA DOM! :)
JAG ÄR FULL AV MYGGBETT BÅDE PÅ BENEN OCH ARMARN
OCH KLIAR NÅ FÖRBANNAT!
USCH!!!



Kommentarer
Emma Viklund

Nu var det länge sen du la upp bilder på lillkillen eran :)

2010-08-24 @ 13:31:20
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0