Klickat hem...

Sådär, eftersom jag aldrig drog ner på stan och kollade duplo till Liam så har jag nu skickat efter lite granna! :)
Tror någon kommer bli väldigt glad när han får det!
Han är tokig i att bygga med klossar och stapla på varandra, bygga torn och allt möjligt! :)
Det fanns så mycket duplo att välja på men tog 3 st paket.
Var 2 st stora duplo paket och 1 litet, det räcker så länge!
Kommer nog bli mer sen! HaHa

Även jag tycker det är kul att sitta med klimpen och bygga en massa, så passar ju perfekt! :)

Beställde dessa 3 duplo paketen:

En extra stor duplo låda med massa klossar m.m


Matdags på zoo

Också ett stort paket med duplo


Gårdsfordon

Det lilla paketet

 

Detta var dagens shopping! :)

Nu ska jag ta och fixa iordning käk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0