Godmorgon!


Ny Vecka Nya Möjligheter!!!


Då var det Måndag igen, tycker veckorna går nå fruktansvärt fort! :)

Idag har älsk åkt in på sjukan, men jag hoppas han får komma hem igen!
Själv ska jag iväg vid 9 och lilleman får leka och busa med Anki så länge! :)
Om dom nu inte ska åka med ner!

Lilleman sitter just nu i sin fotölj och kollar på Byggare Bob så jag ska passa på att gå in och tvätta håret och göra mig iordning! :)

Har precis beställt lite saker, vann ju ett presentkort på 400:- hos Babylooba! :)

Nä, dax att göra sig iordning så man blir klar någon gång! HaHa


Kommentarer
Carolina

Hoppas du visar upp vad du valt sen. :-) kram

2010-08-17 @ 14:37:13
URL: http://carolina1979.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0