Godmorgon Söndag...

Vilken otroligt härlig natt! :)
Lilleman har sovit hur bra som helst, märks att han trivs och kan slappna av här hemma...
Det är sååå stor skillnad på att va hemma än borta, han sover hur bra som helst och är hur go som helst!
Borta bra men HEMMA BÄST, som man säger! HaHa



Idag är det Söndag, trååååk Söndag!!!
Älsk ska jobba idag men enbart denna veckan sen är han hemma och sjukskriven!
Vädret är tråkigt, mulet och kallt så jag vet inte alls vad vi ska hitta på idag!
Men börjar det inte regna så lär vi gå ut, har iofs. regnkläder till klimpen så det spelar ingen roll! :)
Aja, det återstår att se!

Ska försöka rensa här hemma och i förrådet, måste kasta en massa skit och göra mig av med saker så man kan gå där nere! :)
Ska även kasta in en maskin tvätt!



Längtar till imorgon då nya tapeterna kommer, ska bli kul att se hur dom ser ut i verkligheten!
Sen den 17.e kommer min älskade syster hit och är med mig och klimpen medans älsk ligger inne på sjukan!
Så där ska det rensas också när hon är här...
Hon vill säkert ha en massa! HaHa



Lilleman biter och biter på alla sina saker, nu har även dom 2 övre tandkinderna kommit fram! :)
Så nu har han 12 tänder! :)
Det går undan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0