Godmorgon!

Här har Liam och jag vart vakna sen kl. 7, jag måste säga att jag var ovanligt pigg för att ha gått och lagt mig väldigt sent! :)
Låg ju och kollade film med storälsk inatt!

Var mysigt värre!

Liam och jag gick upp och mös lite framför barnkanalen Boomerang, sen vart det att äta frulle som bestod av en liten bägare yoghurt och en smörgås till klimpen!
Själv fick jag bara i mig en smörgås, sen var jag mätt! :)

Liam är så otroligt duktig på att äta själv med både sked och gaffel! :)
Vi får absolut inte mata honom, försöker vi blir han jättearg och sliter skeden/gaffeln ur handen och visar att: JAG KAN SJÄLV! :)
Så nu har det gått ett bra tag sen vi matade honom sist...
Sötplutten våran har blitt såååå stor!

 

(klicka för större bild)


Efter frukosten
så kom storälsk upp så jag tog och rensade lillemans rum på massa leksaker som han inte ens leker med längre, men det är klart så fort jag plockade ner dom så slet han upp dom igen och började leka! HaHa
Han som aldrig leker med dom annars! :)
Men det är ju lätt att bara hämta upp dom om det skulle va så, man kan ju variera lite! :)
Tycker det är så jobbigt och ser så fult ut med ett rum fullproppat med leksaker, då tycker jag det är bättre att han har dom leksakerna framme som man vet att han älskar att leka med! :)



Storälsk kommer att vara hemma idag också, både han och jag är lite nervösa för att få beskedet imorgon!
Han ska ju va på Mälarsjukhuset i Eskilstuna kl. 10.30 imorgon!
Om dom nu har fått fram någonting, som dom INTE har fått på dom andra 2 gångerna dom har analyserat!
Aja, det återstår att se!
Känns skönt att ha älsk hemma, hinner med så mycket mera då! :)



Vi funderar på att dra ner på stan och kolla runt lite granna, ska in i leksaksaffären och kolla om dom har lite duplo!
Men denna staden suger verkligen, finns knappt någonting här!
Helst av allt skulle jag vilja åka in till Eskilstuna, men har ingen ork eller lust med det idag!
Känner för att vara hemma och bara mysa och busa en massa med min underbara familj!

Så får bli en snabbis ner på stan här!

Ska ta och hoppa in i duschen för att sen fixa iordning både mig och lilleman så vi kan dra iväg sen! :)

Hoppas ni får en bra Tisdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0