Godmorgon!

Regnet öser ner... brrr!


Här vakna man tidigt, enbart jag som är vaken! HaHa
Vette sjutton vad jag gör vaken nu när jag kan sova och bara ha det bra! :)
Aja, idag lär det hända en massa med lillemans rum.
Hoppas på att dom 2 paketen jag väntar på kommer,
men tror 1 av dom ska komma idag iaf.! :)
Och det är paketet som jag skickat efter när jag vann 400:-
i presentkort
på Babylooba! :)
Där jag skickade efter 3 saker, dels 1 sak jag
ALLTID velat ha till Liam men aldrig blitt av!
Här är 3 bilder på det jag skickade efter:


Gosedjur/Kudde/Filt Baby Zoobie Tama



Badleksaker - Havsdjur


Färgglada klossar



Det var dom 3 sakerna som jag skickade efter när jag vann presentkortet! :)
Liam älskar att leka och bygga med klossar, han kan sitta i evigheter och hålla på med det.
Gosedjur/Kudde/Filt Baby Zoobie Tama har jag ALLTID velat haft till Liam! :)

DENNA DAGEN KOMMER BLI SÅ BRA KÄNNER JAG! :)

Ska fixa och dona i Liam´s rum, sätta upp lite tavlor och idag mellan 10-12 så kommer även klimpens nya säng! Wihooo
Nu är det bara lite saker från IKEA som fattas, blir troligen att åka dit nästa helg!
Läääängtar så mycket tills klimpens rum är helt klart!
Då ska jag visa hur det ser ut genom att lägga upp bilder på bloggen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0