Gjort stan osäker! :)

Jag och syster har precis kommit hem från stan! :)
Köpte lite kläder till både mig och lilleman, och en massa annat smått och gott såklart...
Till mig vart det en snygg rosa BH och ett långt linne och till lilleman vart det
en bamse dress och en bamse body! :)
Fanns en massa annat som jag skulle vilja köpa också, men det får väl bli senare! :)
Älsk och jag ska ju åka in till E-tuna någon dag snart så blir väl att shoppa där...
Lite mer affärer och mer att välja på än vad det finns här! :)
Men kan ju inte åka och shoppa nästa helgen eftersom jag och Linn ska dra upp till
IKEA och köpa resten till lillemans rum! :)
Ska bli skönt att det kommer bli klart...

Så får väl bli någon dag efter det! :)

Lillemans nya kläder


Mina nya kläder



Kommentarer
Carolina

Skoj med lite shopping. :-)

2010-08-21 @ 16:10:16
URL: http://carolina1979.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0