. . . . . .

Idag ska vi åka hem, eller alldeles strax bär det av! :)
Ska bli så himla skönt att komma hem till sitt egna där Liam kan springa fritt hur han vill...
Nu är vi iaf. klara med målningen på huset men det är staketet kvar...
Vart visst fullt hus här igår så vi hann inte med allt, min morbror och hans fru + barn kom, likaså min syster och hennes 2 barn och hennes brors syster kom hit!
Var supermysigt att få träffa Nina (min syster) igen...

I Fredags drog jag upp till IKEA och köpte en förvaringsmöbel åt lilleman, och lite annat!
Så idag blir det att montera ihop den så man får iorning i Liam´s rum!
Kommer nog bli en till sådan förvaring, sen sängen ska köpas...
Men det blir nog när löningen kommer! :)
Så himla kul att köpa nya saker och få iordning hemma!
Finns så mycket man vill köpa! :)
Och jag verkligen ÄLSKAR IKEA!


Nä, nu ska jag packa ner saker och bära ut alla IKEA sakerna i bilen...

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Carolina

Kul att köpa nytt på IKEA, de har så mycket fint!

Tänkte också passa på att tipsa om ett gäng roliga tävlingar som just nu pågår inne hos mig - kika gärna in och se om det kan vara något för dig. :-) Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram Carolina

2010-08-01 @ 20:18:40
URL: http://carolina1979.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0