En promenad till fåren...

Vi har precis kommit hem från en liten promenad...
Lilleman, jag, Anki och hunden Ozzy tog oss en promenad ner och kollade på fåren! :)
Men dom var INGE roliga idag, låg bara helt stilla och brydde sig inte alls...
Var 1 som kom fram direkt när vi kom och precis när vi skulle gå hemmåt igen så orkade 1 till resa sig upp och komma fram och hälsa! :)
Så Liam har klappat ett får för fördsta gångn idag! HaHa
Han ville inge annat än att gå in till fåren, och vart jättearg när vi skulle gå hem!
Liam skulle inte alls följa med hem, han skulle STANNA hos fåren! :)

Liam´s skor var väldigt intressanta! :)

 


 

 

Nä, nu ska jag ta och ta fram lite byggklossar och busa med min underbara lilla prins! ♥

Liam har ju som sagt inge rum som han kan leka i med alla sina leksaker, så dom flesta sakerna är borttagna medans vi håller på med hans rum!

Så nu ska jag plocka fram lite så vi kan busa inne i vardagsrummet!

 

Tjiiing på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0