En dag på stan...

Idag har storälsk, jag och lilleman vart inne i Eskilstuna och shoppat lite! :)
Hittade en del saker som följde med oss hem, delst nya pyjamaser till lilleman, underkläder till mig och lite annat smått och gott! :)
Vi skulle ju även träffa Maria men det vart aldrig av, kommer flera dagar! :)
Vi bor ju inte långt ifrån varandra, så man kan ju träffas precis när som!

När vi skulle åka hem så träffade älsk sin "gamla" arbetspolare IGEN! :)
Var riktigt skoj att träffa Matte igen, älsk och han har ju inte sets på flera, flera år förutom den gången vi var inne i E-tuna när Liam var MINI och käkade på restaurang då han helt plötsligt kom fram och gosade med Liam när älsk hade gått på toa! :)
När älsk kom ut från toan så fatta jag INGENTING, då kände dom varandra! :)
Världen är BRA LITEN!


Så nu blir det att hålla kontakten med Matte, en grymt skön snubbe måste jag säga! HaHa

Vi har pratat en massa och Matte tjatar på oss att vi ska åka med dom ner till Thailand där dom har hus och bara slappa och ha det bra! :)
Men vill ju gärna att Liam ska bli lite större så han fattar någonting! :)
Fast vem TACKAR NEJ till att bo helt gratis och ha det KANON i Thailand????
INTE JAG IALLAFALL! :)



Imorgon kommer Carro med sin son Neo hit! ♥
Nova var dålig så hon fick va hemma med papsen sin! :)
Ska bli så kul att träffas igen!



Nä, nu ska jag mysa med mina 2 underbara älsklingar!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0