Åka hem...

Alldeles strax ska vi ta å åka hem...
Ska bli så himla skönt att komma hem till sitt egna och bara vara! :)
Där man kan släppa busungen fritt utan att behöva kolla till han stup i ett vad han gör! :)


Åhh jag längtar tills på Måndag då de nya tapeterna till Liam´s rum kommer...
Jag längtar så mycket tills man kan få iordning där inne, kommer bli så fint så! :)
Det tråkiga är att T åker in på operation den 16.e Augusti så kommer få sätta upp tapeterna efter det, vet ännu inte hur länge han kommer ligga inne men minst 1 vecka iaf.
Sen kommer han troligtvis va hemma och sjukskriven 1 månad om inte mer...
Det återstår att se!
Så tapeterna kommer nog upp när han är sjukskriven, då snälla Magnus ska hjälpa oss! :)



Igår var jag, älsk, lilleman, Linn & lilla Noe iväg och fikade + handlade lite! :)
Hittade världens gulligaste barnpläd till Liam och en solhatt med en stor stjärna på toppen! :)
Den solhatten är så bra, Liam har ju så litet huvud och hatten kan man spänna bak genom och dra i ett snöre och sen är den grymt snygg också! :)

Nä, nu ska jag packa ner det sista innan vi drar!

Tjiiing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0