Vad händer i veckan?!?

Vi har en del planerat, men inte så värst mycket! :)
Men en del ska vi ta och hinna med! :)



Idag Tisdag:
  • Träna 20 min (crosstrainer)
  • Kasta in en maskin tvätt
  • Färga håret
  • Diska
  • Plocka och dona lite här hemma
  • Gå ut och gå på en härlig långpromenad med lilleman!
Onsdag:
  • Träna 20 min (crosstrainer)
  • Träffa Lina och lilla Emelie! :)
Torsdag:
  • Träna 20 min (crosstrainer)
  • Städa
  • Tvätta
  • Rensa ut saker!
Fredag:
  • Till tandläkaren
  • Träna 20 min (crosstrainer)
  • Mamma/mormor kommer på besök!
  • Åka till jysk och handla!
  • Fixa lillemans rum! :)
Lördag:
  • Åka in till E-tuna och handla hela familjen!
  • Träna? (crosstrainer) el. om jag ska ha en träningsfri dag!?! :)
Söndag:
  • Blir en lugn dag! Har inget planerat! :)


Händer det nå skoj hos er i veckan?! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0