Träning!!!

Nu ska jag börja ta träningen på ALLVAR!
Den har lega på hyllan ett tag nu, vilket känns i kroppen.
Jag mår mycket bättre när jag tränar, så imorgon ska jag börja! :)
Känns riktigt skönt!

Har kört träning på Wii, vilket gav bra resultat men imorgon ska jag börja med att köra på min crosstrainer! :)
Kört lite på den innan men nu kommer det bara bli den som gäller! :)
Ska även skaffa ett annat träning "spel" till Wii, ett som jag verkligen gillar! :)
Körde det med Magnus, Lina och älskling på nyår och efter! :)
Men har inte blivit av att köpa det!

Funderar på hur jag ska köra med crosstrainern, tror jag iaf. ska börja med 20-30 min!
Variera lite granna med att både köra framåt och baklänges! :)
Sen får man se hur det slutar, men denna gången tänker jag inte ge upp eller lägga det åt sidan!
Kommer träna när älsklingen är hemma då han är med Liam, då kan jag träna i lugn och ro! :)
Sen om jag tar och kör en gång till när lilleman sover på dagen det är bara ett STORT +! :)

KÄNNER MIG VERKLIGEN TAGGAD TILL ATT TA TAG I TRÄNINGEN IGEN!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0